testimoni shaklee
Kesihatan, Produk Shaklee, Shaklee, Testimoni Shaklee

Ostenutrix Bantu Elak Lenguh dan Sembelit – Testimoni Shaklee Saya

Assalamualaikum semua.

Hari ni saya nak kongsikan apakah kesan sampingan Shaklee atau dalam bahasa lainnya testimoni Shaklee saya. Harapnya dengan perkongsian ini dapat memberi sedikit sebanyak ilmu dan manfaat buat kalian yang membaca.

Saya suka nak kongsikan testimoni beberapa produk yang saya rasakan amat berkesan dan serasi dengan saya. Kali ni saya kongsikan kesan OSTENUTRIX dulu ya. Jemput baca ye kawan-kawan

Saya kenal Ostenutrix ni sejak nama dia kalsium magnesium lagi. Dari Kalsium Magnesium tukar ke Ostematrix. Nama ostematrix ni paling lama sepanjang saya bersama Shaklee dan kini bertukar nama setelah formulasinya ditambah baik.

Jika kita tengok dari nama pertama pun kita dah boleh nampak apa kandungan utama dalam Ostenutrix ni iaitu Kalsium dan Magnesium. Tapi berbezanya kalsium dari Shaklee ni dengan produk Kalsium jenama lain ialah ia lengkap dengan VitaminD3. Vitamin D ni lah yang membantu penyerapan kalsium optimum ke dalam badan.

testimoni shaklee

Apa yang bestnya bila consume OSTENUTRIX ni. Yang seronoknya bila makan ostenutrix ni, boleh dapat kesan yang cepat. Antaranya kesan lenguh badan. Saya dulu menyusukan bayi sehingga lebih 3 tahun. Jadi boleh bayangkan betapa sakitnya badan. Nak-nak bila baby mengempeng kan. Badan kena mengiring sepanjang malam. Memang sangat terasa la. Letih dan lenguh tu Allah je yang tahu. Masa sebelum kenal Shaklee, rajin la pergi mengurut tapi tu lah mengurut ni leganya tak lama. Nanti sakit tu berulang. Kos pulak tinggi bila berurut. Alhamdulillah, Allah jumpakan Shaklee dengan upline saya, Kak Norita. Dari kak N la saya kenal produk-produk Shaklee yang superb.

Amik Ostenutrix tu setiap malam sebelum tidur, memang keesokan harinya bangun dengan cergas. Dapat bangun di awal waktu, dan lebih penting, tiada lagi kesan sakit badan atau lenguh sendi, asbab izin Allah jua.

Dan satu lagi kesan yang saya memang sentiasa sharekan dengan kekawan sekerja dulu, bila amik Ostenutrix ni masalah sembelit memang hilang. Bayangkan la kalau bersalin lepas tu sembelit aduh lahai rasa koyak seluruh bahagian tu kan. Tapi syukur sangat, bila amik Ostenutrix ni, Allah permudahkan urusan pembuangan sisa-sisa dalam badan tu.

Ibu-ibu yang lepas bersalin yang risaukan sembelit dan perlukan kelegaan sakit-sakit badan, saya sangat sarankan pengambilan Ostenutrix ni. Sebotol untuk sebulan. Pelaburan yang tidak sia-sia in shaa Allah.

Saya kongsikan juga beberapa testimoni Shaklee pengguna Ostenutrix untuk rujukan kalian di bawah:

testimoni shaklee
Makan Ostenutrix non-stop sejak mengandung dan menyusu selama 4 tahun, tiada sakit pinggang, sakit gigi dan sembelit
testimoni shaklee
Jarang sangat cramp kaki masa mengandung anak kedua
testimoni shaklee
Risau sembelit lepas bersalin. Amik 4 biji malam tu, esok pagi sembelit dah takde
testimoni shaklee

Yang berminat nak dapatkan produk Shaklee jom klik terus di sini untuk BELI PRODUK SHAKLEE .Atau bagi mereka yang berminat nak Join Shaklee bersama saya boleh klik di sini pula JOIN SHAKLEE.

#projekmegablog
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#pengedarshakleekotakinabalu
#shaklee
#NextLevelBlogging

Nur Adha @Adden
Hidup untuk memberi
Shaklee Kota Kinabalu
0197987970

Penafian: Segala testimoni/ penulisan tentang produk yang dikongsi di blog ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatanSegala kesembuhan hanyalah dari Allah jua, suplemen hanya sebagai ikhtiar zahir sahaja.

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *